الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره و آدرس darentezaremarg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






============================================ 

 

 

هرگز فراموش نمی کنم

 

 

سخنانی که از چشمان تو شنیدم    

 

 

می گویند چشمها هرگز

 

 

دروغ نمی گویند

 

 

اما من شیرین ترین دروغ ها را

 

 

از چشمان تو شنیدم

 

 

آن هنگام که می گفتند:

 

 

            دوستت دارم....                                                                                                                     

 

========================================================== 

 

 

خسته شدم دیگه حتی از روز تولد خودم که به دنیا اومدم

 

خسته شدم دیگه از بس شبها وقت خواب اشک ریختم که

 

چرا هرکس تو این دنیا عاشق میشه آخرش یه جایی میمیره

 

چرا امروزه هیچکی نمی تونه دست عشقشو بگیره

 

چرا امروزه همه ی آدما تن میدن به هوس چرا ، چرا

 

توی این دنیای امروزی عشق چیزی به جز هوس نیست

 

چیزی به جز سر گرمی و وقت گذرونی نیست

 

امروزه عشق یعنی کارت شارژ یعنی عشق دو روزه

 

نمیدونم بعضیا میگن زمونه عوض شده ولی من میگم

 

نه این آدمان که عوض شدن خیلی کوچیک تر از اینم

 

که بخوام این حرفو بزنم که بگم همه ی عشق ی دنیا

 

دروغه (( به جز عشق به خدا ))

 

 ولی شاید امروزه همین باشه که میگم ......

 

 

دنیا دل منو ببین تنهاترین خلق خداست

 

همیشه هر چی خواستمو داغشو رو دلم گذاشت 

 

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت17:08---6 شهريور 1392
sllm asisam khoshal misham y sar b chat rome man bezani yakhchat.ir

هستی
ساعت20:18---17 ارديبهشت 1391
سلام خوبییییییییییییییییییییییییییی یی این عکست رو بردارم بذارم تو وبم الان میخوام بذارم اگه اجازه هست بهم بگو علی آقا با آبجی آرزوت تو آپیم دوست داشتی بیا

setare
ساعت21:27---2 ارديبهشت 1391
behtar nist dg az fekre oon biaye biroon kollan ye veblage dg ba mozooe jadid bezani injoori khodet daghoon mishi bia veblageto taghirate 180 daraje bede nazar hame fek konan hanoozam be yadeshi doroste sakhte amma shodanie matalebe asheghane bezar amma az deltangi harf nazan ya esme veblageto avaz kon injoori rahat tar nisty?albate nazaramo goftam montazere bam

وجيهه
ساعت10:00---21 فروردين 1391
وب جالبي داري دوست خوبم بهم سر بزن ممنونم...راستي من به عشقم رسيدم 17 ابانم عقد كرديم الانم خوشبختيم....

مریم
ساعت21:09---20 فروردين 1391
به من سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:عشق دروغه, ] [ 14:23 ] [ علی ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 73024
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->